Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Registrera dig på ForumetRegistrera dig på Forumet 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Nytt hos www.botlshop.se

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Annonser / Advertising
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
eken

Från: Genarp

InläggSkrivet: Tis 10 Nov 2009, 21:39    Rubrik: Nytt hos www.botlshop.se Citera

Hej!

Den aviserade prishöjning som jag tidigare berättat om från Perdomo visade sig inte bli särskilt stor, pga den låga dollarn kan jag behålla samma pris som tidigare förutom på Fresco som de höjde lite mer.

Glädjande är att de sänkt priset rejält på sin RESERVE 10 YEAR ANNIVERSARY, vilket gjorde att jag tog in både den fantastiska Figuradon och Robuston i både Criollo och Madurotäckblad. Dessa är riktigt smaskiga enligt min mening!

Dessutom har de släppt en Petit Corona i Habanoserien! Så äntligen en lite mindre facon från dem, det är efterlängtat.

För att fira detta tillsammans med er så erbjuder jag 10% rabatt på alla order som överstiger 500:- under November och December!! Det kommer inte att synas när ni köper i webshopen men jag gör avdraget på er faktura som skickas hem med cigarrerna Very Happy

Må väl!!

Anders Ek
www.botlshop.se
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Annonser / Advertising Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet